۱۳۸۹ دی ۱۴, سه‌شنبه

سیستم تبلیغات کلیکی کلیکفا

قابل توجه وب ماستره سیستم تبلیغات کلیکی کلیکفا

فقط با چند کلیک ثبت نام کنید !
شروع :
برای عضویت شما فرم ثبت نام را پر کرده و سیستم آن را برای ما ارسال می کند . پس از بازبینی سایت های شما و بررسی شرایط ، حساب کاربر شما فعال شده و میتوانید به نمایش تبلیغات و معرفی سیستم به دیگران بپردازید.
کسب درآمد :
کلیکـفا بابت کلیک هایی که از سایت شما توسط بازدیدگنندگانتان بر تبلیغات کلیکفا صورت میگیرد تا 700 ریال بابت هر کلیک محاسبه و پس از رسیدن این مبلغ به 19 هزار تومان ، آن را ماهیانه 2 بار به حساب شخصی شما واریز میکند. لازم است بدانید کلیکفا به صورت دوره ای کلیه کلیک های شما را مورد بازبینی قرار داده و قبل از هر پرداخت کلیه کلیک ها و آی پی های متقل شده از سایت شما مورد بررسی دقیق قرار می دهد.
عضو گیری : (درآمد از طریق زیر مجموعه)
علاوه بر روش فوق شما میتوانید با معرفی سیستم کلیکفا با لینک اختصاصی خود به دیگران درآمد مادام العمر کسب کنید! در این روش هنگام تصویه حساب با افرادی که از طریق لینک شما عضو کلیکفا شده اند معادل 6 درصد از کل مبلغ هر بار تصویه حساب آنها به حساب شما واریز خواهد شد!
پیش پرداخت : (دریافت وجه قبل از شروع)
برای اولین بار در ایران سیستم تبلیغات کلیکی کلیکـفا اقدام به روش پیش پرداخت برای سایت های پربازدید و معتبر (PageRank 4 و PageView 50,000 به بالا) کرده است! . در این روش به دو صورت کلیکی (هر کلیک تا 250 ریال) و نمایشی (در ازای هر تعداد نمایش روزانه) سیستم به صورت پیش پرداخت وجه را واریز کرده و سپس شروع به نمایش تبلیغات میکنید !
فروش درصدی :
به زودی برای کلیه کاربران کلیکـفا سیستم درآمد حاصل از فروش که به صورت درصدی از فروش محصولات محاسبه خواهد شد نیز فعال خواهد شد .

سیستم ازمایش شده است و 100% جواب میده


هیچ نظری موجود نیست: