تو را سطر به سطر می نویسم و واژه به واژه دنبالت می گردم تا تمام دل تنگی هایم را به تو بگویم . به تو بگویم که از تمام دنیا فقظ چشم هایت را می خواهم . تو را به جای کسانی که نشناخته ام ، تو را به جای تمام روزگارانی که نمی زیسته ام ..... این وبلاگ حاوی مطالب گوناگون برای افراد مختلف با سلیقه های متفاوت می باشد و سعی می شود مطالب به روز باشد لطفا با نظرات خود ما را یاری نمایید.
نمایش پستها با برچسب معرفیه وبلاگهای عاشقانه. نمایش همه پستها
نمایش پستها با برچسب معرفیه وبلاگهای عاشقانه. نمایش همه پستها
۱۳۸۹ آبان ۳, دوشنبه
۱۳۸۹ مهر ۲۸, چهارشنبه
۱۳۸۹ مهر ۲۷, سهشنبه
www.man-oo-2.blogfa.com
معرفیه وبلاگهای عاشقانه داغ داغ
چه رنجی است لذتها را تنها بردن و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن و چه بدبختی آزاردهنده ای است “تنها خوشبخت بودن!”در بهشت تنها بودن سخت تر از کویر است."سلام. من سارا هستم، متولد یکی از روزها،ماهها و سالهای خدا، دانشجوی نرم افزار."امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بیاد و لحظات خوبی رو سپری کنید، ما رو از دادن انتقادات و پیشنهادات خوبتون بی نصیب نزارید.
اشتراک در:
پستها (Atom)